Tags

Gadās, ka ir nepieciešama vēl dziļāka izpēte, kas iekļauj
Tava dzīvesveida pārskatīšanu. Tas tā notiek, un tas nav nekas ļauns. Piemēram,
Tu centies ieviest veselīgu ēdiena gatavošanu mājās, taču darbavietā joprojām
regulāri ēd treknus, sāļus un uzsildītus produktus. Tev vienkārši tā iemesla
dēļ, lai mājās turpinātu labi iesākto veselīgo gatavošanu, varētu nākties
atteikties no tādām maltītēm ārpus mājas, kuras neatbilst Tavai iecerei.
Iespējams, jāpagatavo pusdienas līdzņemšanai vai arī jāpameklē cita ēdināšanas
iestāde, kura piedāvā ko līdzīgu Tavai jaunajai attieksmei pret pārtiku. Arī
tas prasa laiku, bet ir paveicams uzdevums, kas, kā minēju iepriekš, laikā
ieguldījumus prasa tikai pašā sākumā. Vēlāk Tu jau vari baudīt sava jaunā
dzīvesveida acīmredzamos augļus un negaidītos bonusus: māja allaž ir pilna ar
viesiem, kuri slavē Tavu pavāra prasmi, ķermenis saka paldies, ik rītu ļaudams
Tev mosties spirgtam un mundram, apkārtējie ievēro pozitīvās pārmaiņas Tevī un
ievieš jaunus paradumus arī savās virtuvēs. Tu kļūsti par tādu kā priekšgājēju,
celmlauzi, un tiem, lai arī ne vienmēr ir viegla dzīve, tad šajā gadījumā,
viegls solis gan. To ievēros visi, kam nav slinkums atskatīties uz slaidu,
starojošu sievieti vai sportisku, dzīvespriecīgu vīrieti, kuriem jaunā ārējā
pārliecība nāk no iekšējām pārvērtībām – gan tiešā, gan pārnestā nozīmē.
Daudzveidīga, veselīga pārtika veicina ķermeņa labsajūtu, kura liks smaidīt Tev
pašam un arī apkārtējiem.

Advertisements